niedziela, 29 września 2013

Występ dla rodziców

"Dzień Mamy i Taty był fajny. Niektórzy się pomylili, ale to nic. Trochę się wstydziłam, ale powiedziałam swój wierszyk. Myślałam, że ktoś się pomyli w piosence "Moja planeta", ale na szczęście nikt się nie pomylił w tej piosence. Na Dniu Matki nie pomyliłam się".
Róża

"Dzień Rodziny powiódł się fantastycznie! Miałem dużą tremę, ale i tak bardzo dobrze powiedziałem. Bardzo fajne było, że daliśmy mamie i tacie bilety na nasz własny kabaret. Było bardzo fajnie. Nikt się nie pomylił. Ale niekiedy miałem tremę. My robiliśmy teatrzyk o Czerwonym Kapturku i jeszcze o Królewnie Śnieżce. Cała widownia się niekiedy śmiała"
Jakub

"W Dniu Matki byłam przestraszona, ale potem było super! Później chciałam, żeby ten dzień się powtórzył jeszcze raz. Najbardziej mi się podobało jak w "Śnieżce" był fragment kiedy Gośka powiedziała: A chór krasnali wesoło śpiewa. A krasnale nie śpiewały. Pani powiedziała to samo i dopiero wtedy krasnale zaśpiewały. "
Patrycja















3 komentarze:

  1. Czerwony Kapturek wielki hit nasz wilk ginie na oczach widzów.
    Mateusz Sz.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten występ był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosi kosi łapci daj mi adres od babci kosi łapci daj adresik po daobroci



    Jagoda

    OdpowiedzUsuń