niedziela, 29 września 2013

Dlaczego bawimy się w teatr?

Jesteśmy szkolną grupą, która od września 2011r. co tydzień spotyka się po to, by pod kierunkiem pani Marioli pobawić się w teatr. Nasze zajęcia obfitują w różne zabawy sceniczne, dramowe, literackie oraz ćwiczenia emisyjne.
Czasami przygotowujemy też spektakle, które później prezentujemy lokalnej społeczności (szkoła, rodzina, przedszkole) oraz jurorom konkursów pozaszkolnych (recytatorskich, gawędziarskich, teatralnych, wiedzy o literaturze dziecięcej). W naszym blogu chcemy o tym wszystkim opowiedzieć.
 
"Lubię chodzić na kółko teatralne, bo jeździmy na różne występy i w ogóle jest bardzo śmiesznie. Ćwiczymy na próbach teatrzyki, a czasem oglądamy filmiki z naszych występów."
Ala K.
 
"Lubię kółko teatralne, bo jest wesołe. To najlepsza lekcja w świecie."
Nadia
 
"Na kółku teatralnym najbardziej mi się podobały próby "Czerwonego Kapturka". Było śmiesznie! Chciałabym żeby w III i IV klasie też były te zajęcia. Nasza grupa (Perełki) pojechała do Niewiadomia na konkurs. Zajęliśmy drugie miejsce i bardzo się ucieszyłam. Kto wie, może w III klasie też pojedziemy na konkurs?"
Patrycja
 
"Kółko teatralne jest super! Bardzo fajne są teatrzyki, a najlepszy był Czerwony Kapturek. Byłam też dublerką Królewny Śnieżki"
Asia
 
"Na kółku teatralnym jest fajnie, bo gramy różne teatrzyki. W ostatnim bardzo dużo mówiłem. Dużo się przez to nauczyłem o teatrze".
Jakub
 
 
 

2 komentarze:

  1. To było super haha niech żyje kułko teatralne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kółko teatralne jest super . =]
    Ewa

    OdpowiedzUsuń