poniedziałek, 18 listopada 2013

Dobrze widzi się tylko sercem

Teraz na kółku teatralnym robimy "Jasełka z Małym Księciem". Jest bardzo fajnie. Nie mogę się doczekać, kiedy będziemy robić następny spektakl! I ciekawe kiedy będzie następny spektakl. Uwielbiam kóko teatralne, jest tam dużo ciekawych rzeczy.
Róża

Ja jestem Hania, a w spektaklu "Mały Książę" gram Dorosłego. Zawsze w czwartki mamy kółko teatralne. Zamieniamy się w aktorów. Trochę Wam zdradzę scenariusz. Upadłe anioły chcą zniszczyć miłość do Boga. Lecz przyjeżdża Mały Książę i chce zobaczyć, czym się na Ziemi zajmują: dorośli, młodzież i dzieci. Nie ucieszył się. Myślę, że fajny będzie ten spektakl.
Hania

Na kółku teatralnym jest bardzo fajnie. Śmiejemy się i bawimy, jesteśmy małymi aktorami. Teraz ćwiczymy "Małego Księcia", ja jestem diabełkiem. Nasza pani Mariola Konik jest aniołem. To ona nas wszystkiego uczy, jest też naszą wychowawczynią. W grudniu - na Boże Narodzenie- będziemy wystawiać ten teatrzyk. A jeszcze może będziemy brać udział w konkursie świątecznym.
Nadia

Na próbach spektaklu "Mały Książę" jest fajnie, bo próbujemy wcielać się w różne role i wychodzi nam to coraz lepiej. Moja rola bardzo mi się podoba. Główne role to: Mały Książę, diabły, narrator, młodzież, dzieci i dorośli. Ja uważam, że to bardzo fajny występ. A jak Wy myślicie?
Patrycja

Kółko teatralne jest fajne. Teraz robimy "Małego Księcia". Ja gram anioła i pani mówiła, że przyniesie drabinę, obłoży ją czymś białym, żebym udawała, że lecę. Myślę, że będzie fajnie. Już robiliśmy takie przedstawienie i wygraliśmy II miejsce w Niewiadomiu. Jak los dopisze, może znów wygramy.
Małgosia

Kółko teatralne jest czadowe, a teraz robimy przedstawienie o Bożym Narodzeniu. Kocham je najbardziej na świecie. Lubię kółko teatralne, bo jest czadowe, a pani Mariola Konik jest najlepsza i te zajęcia teatralne też. Chcę, żeby one już były zawsze. Chciałabym mieć też je w 4. klasie.
Natalka

Czuję, że przedstawienie dobrze nam wyjdzie. To przedstawienie nazywa się "Mały Książę". W przedstawieniu jest najlepsze to, że mój kolega Kuba jest Małym Księciem. To jest bardzo fajne.
Ala M.

Teraz na kółku teatralnym przygotowujemy "Jasełka z Małym Księciem". Jak na razie nieźle nam idzie, bo trenuje nas nasza pani. Lubię kółko teatralne.
Asia






2 komentarze:

  1. Na klasowym spotkaniu opłatkowym było superaśnie

    OdpowiedzUsuń
  2. nasze kółko teatralne jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń